Dzięki dofinansowaniu z ministerialnego programu „Poznaj Polskę 2022” ponad 40 uczniów naszej szkoły przez trzy dni zwiedzało stolicę. Tak piszą o swojej wyprawie: „Spacerowaliśmy alejkami Parku Łazienkowskiego, jedliśmy drugie śniadanie w towarzystwie pomnika Syrenki na Rynku Starego Miasta, mieliśmy przyjemność odwiedzić Zamek Królów Polskich. Spacerując Krakowskim Przedmieściem, dotarliśmy do Centrum Pieniądza NBP, gdzie zachwyciła nas interaktywna wystawa i możliwość podniesienia prawdziwej sztabki złota! W Centrum Nauki Kopernik świetnie się bawiliśmy i eksperymentowaliśmy. Muzeum Geologiczne uraczyło nas ciekawymi okazami minerałów, a także prawdziwymi szkieletami dinozaurów! Wycieczkę zakończyliśmy w Muzeum Polin, gdzie zapoznaliśmy się z tradycjami i kulturą Żydów. To były dla nas dni pełne niezapomnianych przeżyć i wrażeń. Ahoj Przygodo!”. A my dodamy, że dla części uczniów, to była najprawdziwsza i wyjątkowa lekcja samodzielności – pierwszy taki daleki wyjazd z noclegiem bez rodziców.

Wycieczka do Warszawy

Zdjęcie 2 z 22

Wycieczka zorganizowana w ramach programu