20 września zainaugurowaliśmy powstanie Szkolnego Klubu Zdobywców Korony Gór Polski. Klasa 1-3App oraz Marcin z klasy Epp zdobyli pierwszy z dwudziestu ośmiu szczytów Korony Gór Polski. Był to najwyższy szczyt Masywu Ślęży, znajdującego się nieopodal Wrocławia na terenie Ślężańskiego Parku Krajobrazowego. Plan mieliśmy bardzo ambitny, musieliśmy wstać wcześnie rano, na długo przed wschodem słońca, aby jak najszybciej dotrzeć w okolice Przełęczy Tąpadłej, nieopodal Sobótki. Stamtąd, po zapoznaniu się ze szlakiem na mapie, wyruszyliśmy w trasę. Nie było łatwo, ale chłopaki podołali wyzwaniu i doskonale sobie poradzili. Towarzyszyły nam delikatne opady przyjemnego deszczu oraz kłęby mgieł, które mocno ograniczały widoczność, ale czasem także pokazywały piękno najbliższych okolic. Na szczycie weszliśmy na wieżę widokową, z której próbowaliśmy dostrzec najbliższe otoczenie, ale nie było to łatwe;)Następnie zeszliśmy do Domu Turysty “Pod Wieżycą”, gdzie zjedliśmy pyszny obiad i poznaliśmy gigantycznych rozmiarów psa – bernardyna Hektora. Posileni wróciliśmy do Sobótki, gdzie czekał na nas niezawodny kierowca, pan Jacek. Podczas podróży nie brakowało atrakcji, odbył się quiz z wiedzy o Ślęży, który niewielką różnicą punktów wygrał Eryk. Gratulacje! A w grę karcianą UNO udało się tym razem wygrać Mateuszowi! Mam nadzieję, że niebawem czeka nas kolejna górska wyprawa pełna niezapomnianych przygód. CZEŚĆ GÓROM!